2018. június 11.

virradatra én voltam

én láttam álmomban hogyan kopott le 
szembogarad kitinpáncél ragyogása
bemattult múltad kézen
fogta meghazudtolt jövőmet
és sétáltak csak sétáltak csak sétáltak
okosakat mosolyogva a parkban
póráztalanul futtatva a mindenkit ugató
komolytalanul kölyök időt

nem is értem hogyan lehetett világos
a fejemben biztosan nem volt az
meleg késő tavasz volt
olyan nem a meleg a lényege 
hanem a késő
te lágyan és lengén lebbentél 
mint a függönyre hulló permet
mint szárítón hintázó kismamaruha
mint akit szél visz mint aki lerakta a terhet 

én számoltam mit és kit és mikor és mennyit veszítek
hogy mikor és mivé foszlasz e lengésben
és foszlik-e veled szintén mivé a lepényen növekvő ígéret
számoltam mocskosan mindkét mikor ügyét és kérdéses együttállását
én próbáltam kialkudni a tétet merni megtudni hogy mindent veszítek
vagy csak a minden felét 

én láttam álmomban hogyan kopott le 
szembogarad kitinpáncél ragyogása
kilúgozott tekintetem szemhéjaim 
kínnal kitojt tojása

virradatra én voltam aki kihűlt
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése